Çay İlçesi, uzun bir aranın ardından yeniden lunapark heyecanı yaşıyor. Hükümet konağı alanına kurulan yeni lunapark, pazartesi günü itibarıyla hizmet vermeye başladı. Çocuklar kadar büyüklerin de ilgisini çeken Luna park, ilçenin sosyal yaşamına hareketlilik, yeni bir sosyal soluk getirmeyi hedefliyor.
Erkol Luna park işletmecisi Sebahattin Erkol "Çocuklarımızın aileleriyle yüzünün güldüğü, neşeyle koşup oynayabileceği hoş bir ortam inşa etmek için elimizden geleni yapıyoruz. Luna Parkta gondol, balerin, büyük ve küçük salıngaç, Elma Kurdu, Çarpışan araba vs. eğlence alanlarımız var. Sabah 10'da açılan luna parkımız gece 12'de kapanıyor. Ayrıca Luna Parkımızda kartını gösteren Şehit ve Gazi Ailelerimize ücretsiz hizmet veriyoruz" ifadelerini kullandı.
Belediye Başkanı Yaşar Kemal Kantartopu açıklamasında; Ailelerin çocuklarıyla birlikte keyifli zaman geçirebileceği bir ortam oluşturulduğunu vurguladı.











